4 augusti 10

Sitter & kollar på avsnitt 12 säsong 3 av Tre kronor.
(skitbra serige om jag får säga)

Här i skelelfteå är det skitdåligt väder, regnar & regnar & blåser, tar som aldrig slut.
Idag har det som inte hänt så mycket, mest tagit det lugnt.
Min kära vän mikaela ringde & berättade att hon hade hitta en lägenhet åt mig & fredrik, så hon skulle åka & kolla på den i veckan & knäppa kort & mejla till mig så jag & fredrik får se hur den ser ut, så snart kanske det blir flytt tillbaka ner till hemtrakterna.
snart blir vi djurägare också. liver leker.





HAVE A NICE EVENING!!!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hehe nej, jag fasade lite för mycket för det uppdraget =) Kram1

2010-09-07 @ 20:47:35
URL: http://rebeccasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0