Dag 1 - Presentera mig själv.



Mitt namn är Mikaela Frohm MEN kallas MIKKAH ,

 Jag är född på sundsvalls sjukhus den 19 november 1988
 och det betyder ju såklart att jag är 22 år för er idioter som inte kan räkna!


Uppvuxen i Söråker

Lågstadiet och mellanstadiet gick jag på Söråkers skola
Högstadiet, när jag väl gick, gick jag på Ala skola
Gymnasiet gick jag , Barn och fritid inriktning Pedagogik
Folkhögskola, Härnösands folkhögskola - krockade en bil men var aldrig där ( oh no she didnt )

Bor i Timrå med min älskade pojkvän Mr. F - Erixon. <3
(
men för tillfället bor vi hos sandra och peter p.g.a olika saker)

På fritiden Är jag med min kära pojkvän, mina underbara vänner, djuren, Shoppa masa onödiga saker.

JOBB - Inget just nu
(MEN) -
Är kontaktperson till en 30 årig tjej.

ANNARS SOM PERSON
 är jag väl oftast glad och sprallig , DRYG är jag också.
Ska alltid ha min vilja igenom, jag är nog inte den bästa att diskutera med, och får jag inte som jag vill då blir det hus i helvete.haha vi avslutar detta inlägg med hus i helvete!!



Elisabeth Mikaela Ellen Frohm (MIKKAH)


Hellre hatad för den jag är,
än älskad för någon jag inte är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0