December

IDAG (Eller igår 15/12-10)

Jag och MR. F tog bilen till timrå han dumpade mig på Arbetsförmedlingen,
 Sen åkte han vidare för ett samtal på ett företag, hoppas på det bästa så han får jobbet :)

Och dom på Arbetsförmedlingen är väl sega?!?!?
det var inga som hade tagit en lapp och jag hadde faktiskt tagit en lapp, men ändå fick jag aldrig komma fram :O
men andra muppar fick gå före, MEN HALLÅ!!!
tillslut sa IDIOTEN som stod där bakom disken eller vad man ska kalla det "jahaa oj hade du en lapp?"
IRRITERANDE!!!

Träffade mamma på arbetsförmelingen och hon sa vänta här jag har möte, så gick det en halvtimme och när hennes möte var slut så babbla hon med någon annan människa, och sen sa hon jag måste åka hem.
men tacksamt!
MR.F kom ilallafall och hämtade mig sen åkte vi upp till timrå hundbruksklubb och mötte sandra.
(MR.F och jag är hundvakt till mikkans sienna)
sandra hade med sig Zingo och hennes grannes 2 hundar fiona och funny(fanni)
var där ett tag sen åkte jag och MR.F hem till pappa och pratade om en sak, så vi ser ju hur det går.
sen åkte vi hem till sandra och peter , sandra stod och lagade mat, och när sandra hade ställt in formarna i ugnen då gick strömmen :O oh ooo!
sen kom emma, tå tänkte vi att vi sticker ut och äter, men då kom strömmen tillbaka.
vi åt, sen åkte jag sandra och emma in till stan för att gå på bio, vi såg The Town(helt okej)
väl hemma hos sandra och peter så kollade jag på paradise hotel , sandra spela spel, fredrik kolla på.
och nu ska väl jag och sandra snart gå ut med sienna och zingo.
Sen blir det nog dax att göra kväll,
FÖR imorgon ska JAG , SANDRA , & EMMA åka till glada hudik och handla julklappar.

GOOOOD NIGHT YAH ALL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0