December

IDAG : (19/12-12)

Åkte på Birsta med Sandra, Peter, Älskling och sandras lillebror.
sprang runt som yra hönor, massa folk, vart en lätt lunch.
Efter birsta vart det rusta sen coop, sen hem till sandra och peter för då skulle JAG leka kock, det blev chili con carne, första gången jag gjorde det HELT okej, men jag tror inte man kan misslyckas med det??!!
sen till timrå för att betala hyran, och sen gick jag och sandra runt industriområdet med sienna och zingo.
nu sitter vi hemma hos sandra och peter ugglar i soffan, sandra spelar xbox, fredrik kollar på , peter sover och jag nördar dator!!

Ska väl gå och lägga mig snart möta på arbesförmedlingen imorgon kl 13.00, HÄRLIGT or NOT!

KISS KISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0