19 / 3 - 10

Bunch & sally ligger i soffan och sover, snipp ligger bervid mig och har däckat och wilma sover.
så det är lugnt och skönt, drycket 5 koppar kaffe idag, 2 alvedon, så ska nog klara denna dag också, jag , bunch och wilma ska in till kramfors vid 3 och handla lite. gå på dollar ska vi också göra om vi hinner, måste ju åka buss, men jag har hittat en bil i Luleå som jag förmodligen ska åka och hämta i veckan, så då blir det inte att åka kolektivt längre, men fuck vad bensinpriset har stigit, det är ju helt makalöst :S nej man får ta och kanske köpa en el-bil.
Have nice day v




Vi lever alla under samma himmel, men vi har inte alla samma horisont.
/ Konrad Adenauer


Mikaela Frohm , The one and only!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0