20/10--10

För det första är jag så himla seg, vädret är skit, JAG tycker att antingen kan de snöa, renga eller vara solit, inte hålla på att växla mellan dessa olika väder, så endast snö tack.

Som sagt seg dag, typ inte gjort något idag, jag och fredrik var på ica en sväng, kollat tv, ätit.

Imorgon kommer kanske olivia, :) Antingen kommer hon imorgon kväll och stannar tills på fredag och sen ska hon till LULE.

Eller så kommer hon fredag dag hit och stannar 4 timmar och sen fortsätter till LULE.

så det återstår att se imorgon.

Mitt paket har kommit, men får pengar nästa vecka så ska hämta ut de då. hoppas skorna passar. så man inte måste skicka tillbaka och jävlas. :/

Även att det är skitspännade på DHW, men ingen ser de ju, man har ju inget att diskutera programet med längre, och fredrik är inte ett dugg intresserad. längtar tills nästa tisdag :P

ÄVen att det är mindre en än månad tills man blir 22 år, inte för att det är något speciellt, men de känns ju bättre att säga (jag är 22) istället för 21 , eller har jag fel?

 

HADÈ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0