Dag 2 – Min första kärlek.

(gammalt kapitel..)


min första kärlek...

Om man bortser från när man gick i typ 3klass och var kär i alla och var ihop med alla.
okej man kär i killar när man gick på högstadiet, men min första kärlek hade jag när jag gick i 9an, vi gick i samma klass och hade gjort det sen 7an.
kommer inte ihåg hur det gick till och var, haha har det uppskrivet i en dagbok, Töntigt men men.
ja vi blev tillsammans i januari 2004 om jag inte minns fel och det tog slut i november 2004/ så nästan ett år då, om jag inte minns fel vill säga.
men det var några bra månader, hade väldigt roligt, haha och alla roliga hemmafester man hade på den tiden.
men det var väl efter sommarlovet och man brjade på gymnasiet vi gled isär, träffades inte lika mycket, man fick andra intressen, nytt lamkött, haha, nej men han träffade en ny och dom har barn tilsammans och är fortfarande tillsammans , och jag är glad för deras skull. och önskar dom alla lycka. faan va smörigt det lät :O

Nej men seriöst han var en bra pojkvän / vän / har inte så bra kontakt men vi säger hej och pratar lite när vi träffas.

"the boy in this story , M.T!"

.......

(en bok efter)



♥ Men nu har jag världens bästa loverboy, soulmate.

I never tought I´d be in love like this
When I look at you my mind goes on a trip
I never tought I fall for you as hard as i did.
You got me thiniking about our life, our house and kids.
Every morning i looke at you and smile.

Jag älskar dig MR.F ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0