Dag 3 – Mina föräldrar



MIN PAPPA
 
:
Dick Tommy Östlund - 23 februari 1959
Ursprung - ESKILSTUNA

Min Pappa är enligt mig världens bästa pappa, kan prata med pappa om allt och då menar jag verkligen allt. han lyssnar han finns där han ser på mig om det är något han hjälper till när det behövs utan att man behöver be, ja han är världens bästa pappa.
- Visst har vi våra dispyter och uppochner gångar, men det brukar lösa sig. - min pappa är lugn och oftast glad. snäll, rolig, han ser oftast sur ut men det är han inte.
Och pappa brukar få höra av mig att han ser ut som skådespelarna Rolf Lassgård och John Goodman och det är inte bara jag , några fler från släkten , några bekanta till mig + vänner.

Näe men Pappa är bäst så är det bara.
BIG LOVE pappa FLINTA! ♥










 MIN MAMMA :
Marié Frohm - 27 januari 1965
Ursprung - KIRUNA 

Min mamma är oftast glad
(försöker oftast se döds seriös ut men hon lyckas inte så bra) 
snäll rolig, och så har hon samma dåliga humor som mig.
jag och mamma bråkar ganska ofta , blir lätt oeniga om saker, och så ska väl båda ha rätt, och så e jag så envis, 
och jag klagar ganska ofta så det är väl de jag och mamma bråkar över , saker som mamma inte frstår att jag ältar typ, stör mig på o.s.v.
men de e ju ändå denna kvinna som har kläckt ut en så man kan väl inte mer än beundra och älska sin mamma.
Och det gör jag verkligen. 
alla behöver en mamma så är det bara. 
det är ju alltid mamma som har fixat allt, ställt upp och ordnat(kalas, fester, studenten m.m)


 my mom is the best & i love her♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0