Januari

Sitter och lyssnar på WAKA WAKA. kvack kack.
blivit dåligt med uppdateringar på ett tag nu, sorry, inte för någon bryr sig kanske.

nyår var helt okej, var god mat som bestod av inbakad fläskfilé , pressad potatis, sallad och sandra hemmagjorda sås. MUMS!!
sen bestod kvällen av massa lekar, alkohol, smällare, champage, dans, och massa prat. TREVLIGT!
(otrolit men hör och häpna, jag var ganska nyckter, med de beror ju på en sak) fy sandra!!
Men jag mådde ju iallafall hyffsat bra på första dagen på nya året.

nyårslöften, hum ingaa, men jag säger som olivia : DET HÄR ÄR MITT ÅR OCH JAG GÖR DET JAG VILL!

Slänger in lite bilder sen nyår, ENJOY


^
|
JAG OCH MIN ÄLSKADE


^
|
EGO BOST


^
|
THE PIMP (peter)


^
|
SARAH HADE ROLIGTI IALLAFALL.
älska magen!!


^
|
OLIVIA , SANDRA OCH JAG


^
|
EMMA, OLIVIA, SANDRA OCH JAG


^
|
MR.F AND JUSTIN


^
|
GLÖM INTE ATT ÄLSKA MAGEN HÄLSAR SARAH.





Orkar inte lägga in fler bilder.
glöm inte att älska magen nu då!
sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0